HalliHallå Alla ;)

Denna dag har varit ganska seg för att jag varit sjuk,
inget nice med feber men alvedon funkar ändå fint,'men jag blir dock rätt flummig av det!
Har försökt läsa så mycket som möjligt i min engelskabok som jag ska skriva recension om till imorgon,
det blev iallafall lite framsteg fast den är dålig.

Fast lite trevligt hade jag iallafall när min kusin Annika kom till oss och käka middag,
och sen tittade Felicia in och vi hann snacka lite tjejsnack innan jag snorade sönder.
Hann också spela lite kubb,
jag hade tur och vann mest!
Fast då kom jag på att jag inte vill ha tur i spel utan i stället i kärlek,
Haha, jag är knäpp ibland....

Sov Sött! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0