Inte ett moln så långt ögat kan nå....

Hoppas ni är på toppen humör idag,
det är inte jag...
Den här jäkla förkylningen verkar verkligen trivas med mig, tyvärr så är inte känslorna besvarade.

Jag vill ju ut i det superfina vädret men istället sitter jag inne och ugglar.
Imorgon tänker jag fara till skolan nästan hur jag än känner mig,
det är väl bara att ta med sig några ipren som jag kan knapra på under dagen :P
Saknar mitt sociala liv mycket!

För tillfället sitter jag och äter en apelsin och lyssnar på en bra låt "Pressure Drop"
med The Specials,
den får mig på ganska bra humör trots att jag känner mig som en rishög!
Nä nu ska jag sluta klaga!
Det är ju inte AIDS eller cancer jag har,
bara några futtiga förkylningsbaciller!

Ska skriva klart min engelska bokrecension idag,
sen är jag FRI från skolarbete! :D

Ha en härlig dag ute i solen!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0