3 Februari...

Tjaaa! :D

Min dag började med nationella prov i svenska, läsförståelse...
Gick nog helt okej tror jag, det var t.o.m lättare än vad jag tänkt mig men självklart hann jag inte göra sista frågan xD
Jag är nog långsammast i världen på att skriva prov tror jag :P

Sen hade vi SO och snackade om andra världskriget, det var intressant.
Och efter det NO om astronomi... inte lika intressant direkt :P
Sista lektionen var HK och vi skulle göra egna köttbullar och makaroner...
Min käre kamrat Julia fixade makaronerna medan jag började mixtra med köttbullarna... efter ett tag började jag dock tycka det var konstigt att det verkade vara så mycket lök i jämförelse med köttfärs i min smet...
Men jag fortsattte glatt röra omkring smeten tills Soffe kollar på mig och säger
"Ellan, det skulle vara en halv lök" Då har jag självklart tagit den största löken och stoppat ner hela xD :(
Så det blev typ lökbullar med lite köttfärs i xD

Fan så dålig jag är... kan inte ens läsa recept för fasiken!
Så jag började känna mig värsta dålig, det gör jag alltid på HK:n för att jag aldrig lyckas klara någonting där.
Det värsta är att jag börjar tänka på ALLT jag är dålig på och inte kan :(
Som att jag även är universums sämsta på syslöjd... ingen hemmafru skulle jag någonsin kunna bli alltså :P
(Inte för att de är nåt jag strävar efter men ändå^^)
Sen kan jag varken göra en kullerbytta, knäppa med fingrarna, räkna matte, köra något motorfordon bra, jag är inte heller teknisk och mitt tålamod är jävligt risigt :(

Vars är mina skills i livet? :P

Usch vad jag gnäller...! Måste sluta med det nu för fan!
Jag är ju vid liv ialalfall! ;)

Och imorgon är vi lediga, Jippi! :D

Jag har 2 kronor kvar på mobilen så jag kan inte ringa Danne :( :(
Snart äre iaf Torsdag och då får jag träffa underbaringen igen! :)

Du gör mig alltid så glad älskling, tack! <3




Kommentarer
Postat av: Hannes Holmqvist

Du är garanterat snabbare än mig på att skriva prov! Jag är sämst i... Något på att skriva det jag tänker!

2009-02-04 @ 09:56:34
URL: http://highway666.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har en jäkla bra egenskap att vara dig själv iaf.

Och att bry dig om alla andra.

Och det är tusen gånger viktigare än att kunna knäppa med fingrarna eller göra lökbullar.

2009-02-05 @ 23:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0