8 Februari

Goddag! :D

Måste börja med att kommentera vädret! Galet mycket snö, det blåser och är kallt som i helvete!
(Även om det kanske är varmt i helvetet egentligen men ... :] ) xD
Har helgjobbat idag som varje söndag och de två kilometrarna dit kändes oändligt lååånga,
för jag var tvungen att gå, men egentligen är de inte så långt och motion är bra iallafall :)

Ikväll blir det träning ( jag hoppas verkligen att vi inte ska vara ute och springa...? xD)
Och sen ska jag ringa älsklingen för jag har skaffat Halebop nu :)
Fast jag visste inte att man var tvungen att byta simkort för det! :O
Jag kommer tydligen få det i postlådan om några dagar,
men då försvinner väl allt jag sparat på mobilen som inte är på Memorystick?
Alla kontakter och allt...? :O
Eller? xD Fan så lite jag kan om teknik, måste fråga någon! Eller vet ni? :]
Isåfall hjälp gärna en stackars förvirrad och oteknisk Ellan i nöd! xD

Det skulle uppskattas!

Nu ska jag äta middag, håll värmen i snöstormen allihop! <3

Kram!


Visst är Furuögrund vackert? :)
Är nog för att fotografen till bilden sprider snygghet över byn :] <3


(Den snöiga figuren i förgrunden kan ni försöka tänka bort,
hon stör den niceiga helheten! xD )





Kommentarer
Postat av: Emelie

hela bilden var fin! =)

2009-02-08 @ 20:08:06
URL: http://emeliiee.devote.se
Postat av: Emelie

hela bilden var fin! =)

2009-02-08 @ 20:08:35
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0