Alla hjärtans dag

Hej alla otroligt älskvärda människor!

Idag är det alltså den 14 februari,
och alla hjärtans dag!
Kärlekens dag, då man ska uppskatta de man älskar lite mer än vanligt.
Fast, egentligen borde väl vara så att man ska fira det finaste som finns varenda dag?
Men det är kul att det finns en speciell dag till kärleken ändå tycker jag! :)
Detta år är det lite speciellt för mig, för jag har ju faktiskt en pojkvän som dessutom råkar vara universums underbaraste i mina ögon!
Och jag älskar verkligen honom!
Tyvärr så kunde jag inte vara med honom då mycket idag eftersom jag hade skoteruppkörning i Tåme imorse :/
(Jag klarade de förresten bra! :] )
Men jag var med honom igår ikväll och så sov han över så jag fick iallafall vakna vid hans sida denna alla hjärtansdag! <3
Fast jag tyckte så synd om honom eftersom vår värmepanna pajade i torsdagskväll och pappa har inte hunnit fixa det än så det är cirka 14 grader inomhus! Kallt!
Och Danne var tvungen att frysa :(
Men tur att man kan värma varann :)
Och så fick jag ett jättefint halsband av honom - Tack! :D
Det ska jag alltid ha på mig! :]

Daniel du är verkligen den härligaste som finns
och jag älskar älskar älskar dig! <3

Resten av dagen ska jag nog spendera med min family, eller alla förutom med syrran eftersom hon är i Byske.
Och så ska jag försöka slänga iväg sms fyllda av kärlek till mina vänner som är fantastiska!

Jag hoppas att ni kommer ha en jättefin och mysig alla hjärtansdag!
Sprid lite kärlek vetja! ;)
Och så hoppas jag ni får mycket looove ni med! :)

Nu ska jag promenera med mamma :)

Hejdå!

PS: Glöm inte att DU är är hur bra som helst!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ellan du är så söt :D älskar dig och ditt glada ansikte =)

2009-02-17 @ 22:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0