Hakuna Matata

Tjoho! :D

Idag har jag gjort väldigt lite än så länge, bara käkat frukost i snigelfart, försökt få min lite sura lillasyster på bättre humör (lyckades faktiskt!), knådat bulldeg ( xD ) och snackat lite med mina föräldrar om jag ska fara på fotbollscupen i Lycksele eller inte... Både vill och inte! Lite beslutsångest :/

Just nu roar jag mig med att titta på klipp ur Lejonkungen på youtube :]
"Du ska kalla mig Herr. Gris!"  och  "Lämna ditt bakomflutna före dig" Haha xD
 Pumba är ju nice ;)
Och Timon när han dansar Hula Hula! Mina idoler typ :]

Min plan för dagen sen är att plugga NO och SO...
vill inte! Men jag måste... hoppas jag fixar det! :)

Det snöar ute igen! Jag blir riktigt frestad av att springa ut och kasta mig i någon snöhög xD
Jag måste nog göra det nu tror jag! xD

Jag är på riktigt gott humör! Det är nog för att jag var med Danne igår...
jag blir så knasigt glad av honom alltså! :D <3

Aja, snöhögen here I come!!! :]



BYE! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0