Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din!

Salut! :D

Jag känner mig fortfarande som världens taskigaste och blindaste!!! xD
Såhär var det...
På svenskan satt jag, Linda, Jalle,Simon, Pontus och Hampus och läste jordens drygaste bok (älskaren :P)
i grupprummet/ lilla datasalen.  Vi spårade ganska så mycket i början av lektionen men lugna ner oss lite i slutet.
Då hör jag istället hur någon typ bankar på dörren på baksidan och 
 jag kollar upp lite smådrygt fast ser ingen alls utanför fönstret.
När det är en kvart kvar av lektionen ska alla samlas i klassrummet och då säger Soffe "Ellan, Danne är ju här!"
Jag blev såklart jätteglad och gick (eller snarare småsprang) ut för att hälsa på honom, och då berättade han att han stått och kollat på mig och vinkat till mig i tio minuter utanför fönstret :] Och jag hade inte märkt ett piss!
Tydligen hade han sett det som att jag tittat upp och sett rakt igenom honom... och dissat honom totalt!
Hur fan kunde jag INTE ha sett honom tänker jag?!

Men självklart dissade jag honom inte jag var nog bara ... allmänt blind? :]
Aldrig att jag skulle dissa Danne, han är ju den bästa jag vet! <3
Och det är alltid kul då han kommer förbi på skolan, när man minst anar det! ;)


100 procent Daniels!

Resten av dagen ska jag nog spendera med plugg och så ska jag ut och springa eftersom jag inte får skjuts på träningen :P

Hoppas ni får en härlig kväll! :)
Kram!






Kommentarer
Postat av: Emma

Heej!:) Du har blivit utmanad kolla in min blogg:)

2009-02-16 @ 18:34:44
URL: http://emmaaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0