Love is my drug

Godmorgon! :)

Gårdagen var riktigt nice!
Vår familj och kusinerna var på stan, käkade pizza hos mormor och for sen och kollade på Skellefteå  - Timrå,
och de vann! :D Första vinsten jag fått se live med dem ;)

När vi kom hem spanade vi melodifestivalen, spelade lite gitarr (eller min morbror spelade ) och umgicks bara allmänt. Det är synd att de åker hem redan idag!
Men jag fick lite planer på att besöka dem i sommar under storsjöyran ;)
Det är ju perfekt att de bor i Östersund! :)

Jag har varit stentrött hela helgen och somnade som en stock innan tolvslaget igår,
men vaknade totalt förvirrad vid halv två av att min mobil ringde.
"Helvete låt mig sova" tänkte jag surt och tryckte bort samtalet som var från ett nummer som jag inte hade i kontaktlistan, men det ringde upp igen och igen, och tillslut fattade min extremt sega hjärna att det kanske var något viktigt personen i andra änden ville säga eftersom det var så jäkla sent... så jag svarade tillslut (dock lite smått irriterad xD) Och det visade sig vara Danne så jag blev genast jätteglad! :D
Han hade inga pengar på sin mobil så han lånade Antes för att ringa och säga att han älskade mig :] xD
Visst är han härlig? <3 Fast han var på lan ( eller ska jag säga "lan" xD) och jag vet inte direkt hur "piggelin" han var^^
Men jag uppskattade det självklart :) Han är ändå charmtrollet i mitt liv ;)

Efter kusinerna åker hem i dag ska jag fara och jobba :(
Usch kände mig väldigt opeppad för jag har fortfarande väldigt ont i nacken och axlarna :/
Min kropp är typ som en gammal tants :/

Blir nog ingen träning ikväll heller, känner mig så orkeslös

Men imorgon då jävlar!!!

Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0