Minnen


Spårad och underbar kväll med er brudar!
STOR-posarna ;)
När var detta, jo i Oktober! Vi gör väl snart om det igen?

Tärnaby 2007!
Så fantastiskt roligt vi hade!!
Men titta så små vi var :]


Europa-resan 2008!
Här med My på resturang i Spanien,
Ett minne för livet!

Idag blev jag nostalgisk och började fundera på olika härliga händelser jag varit med om i mitt liv, och som jag blir så knasigt glad av att tänka på!
Men samtidigt lite sorgsen eftersom jag vet att de tillfällena aldrig kommer kunna komma tillbaka igen...
Så därför får jag satsa på att skapa nya fina minnen hela tiden?
Låter bra tycker jag!
Här ovan bjussar jag på 3 bilder från stunder jag hoppas att jag aldrig kommer glömma och som får mig att le när jag tänker tillbaka på dem :)




Kommentarer
Postat av: Emelie

vi måste göra om hallowen! :D :D

2009-02-01 @ 21:04:04
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0