Nästan lite stolt

... Jag pluggade idag! I nästan 1 timme! Rekord i år! xD
Mest engelska och SO för att de är de lättaste :]
NO:n som jag hatar blev lite lämnad åt sitt öde... tyvärr så är det så att jag oftast pluggar mest på det jag redan kan hyfsat istället för de som är svårast för mig :P

Men men... ska nog göra det nu så att jag har " en hum" om det som Staffan brukar säga ;)

Och Tove påminde mig nyss om att vi har franska-prov nästa vecka också!
Det hade jag totalt glömt bort! Blir att plugga massa i veckan... men när? jag har aldrig tid för fan! :/
Massor med grejer just nu!

Men jag ska inte fara till Lycksele på den där fotbollscupen iallafall,
även om de säkert hade varit råkul!
När jag såg tidsschemat kände jag mig grovt opeppad :(
Jag måste åka till Lycksele direkt jag kommer hem från skolan på fredagkväll och sista matchen ska vi inte spela förrän vid 16.00 på söndag, så jag är ej hemma igen förrän vid 20-tiden då :/
Snacka om att HELA helgen går åt!

Jag behöver verkligen pengar just nu (är fattig!) och om jag far på cupen kan jag inte jobba,
sen så fyller mamma år på fredagen och så skulle det ju vara väldigt nice att träffa älsklingen i helgen också :]
Och så behöver jag ju som sagt plugga...

Men jag hatar att prioritera, hade varit väldigt nice med cup också! :/
Och Lycksele är så knasigt vackert!!! Men Emelie får ta bilder åt mig? :]

Hoppas alla överlevt måndagen ;)
Kram! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

självklart att jag kommer ta bilder åt dig gumman! kram :)

2009-02-09 @ 20:09:33
URL: http://emeliiee.devote.se
Postat av: Emelie

självklart att jag kommer ta bilder åt dig gumman! kram :)

2009-02-09 @ 20:15:06
URL: http://emeliiee.devote.se
Postat av: Emelie

självklart att jag kommer ta bilder åt dig gumman! kram :)

2009-02-09 @ 20:21:33
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0