Snart Torsdag!!!!!

Snart snart snart snart snart snart snart snart snart snart snart snart...
får jag vara med Daniel igen! <3<3<3
Jäklar vad jag längtar efter honom! :]

Men innan jag får träffa älsklingen så har jag matte, skidor på gympan och nationella prov;
Uppsats-delen i svenskan. Temat är "Nattliv" och jag har klurat hela dagen på vad jag har varit med om på natten som skulle kunna leda till en bra novell, men i mitt huvud står det helt still!
Allt jag gör på natten är väl typ att sova eller sitta vid datorn?
Och det skulle bli jäkligt dåliga noveller av såna stories xD
Så satan! Vad ska jag skriva!? Jag kommer få panik! Eller... jag har redan panik! xD

Hoppas jag kommer på något bra! Fast jag kommer nog bara att sitta och tänka på Danne som vanligt :]
Måste koncentrera mig ordentligt...!

Iallafall skönt att ha varit ledig hela dagen, dock så har jag inte pluggat någonting än!
Fan :/ Ska nog kanske gå och göra det nu...
Eller så inte (A)

Aja.. sov gott! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0