Stort fett jävla YES!

Jag satt och nötte matte i mitt rum och fattade inte mycket alls!
(kommer bli svårt med att få G!) så jag tog en paus och satte mig framför datorn...
Loggar in på apberget...
och får ett superunderbart mejl av härliga Jenny som jag varit på teaterläger med en gång i tiden!

Hon frågade om jag vill hänga med på Ungkulturdagarna (UKD)
i Stockholm den 20-22 Mars eftersom det fanns en plats kvar!
Har varit peppad sen förra året men har inte trott att det funnits en chans till att jag skulle fått följa...
men ta mig baklänges ( xD ) det fanns det!!! :D
Blev lite stressigt eftersom jag var tvungen att anmäla mig idag men mamma och pappa sa ja!


Bara det att vi ska få sova på Riksteatern är ju fantastiskt!!!
En hel helg där med roligt folk från hela sverige och framförallt med TEATER;
Kan det bli bättre!?

Jag älskar överraskningar! Speciellt såna här! :D

Nu skiter jag i matteprovet, det får gå åt skogen om det vill!
Jag ska till Stockholm inom en månad!

Vilken tur jag har!!!

Peppa till det och inför imorgon då jag får träffa älsklingen! <3

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0