Han gör mig till en lyckling... ;]



Daniel Rydén min älskling! <3
Den underbaraste jag vet! :]

Var ledig från skolan idag igen och till min glädje så var Daniel det också så när jag
(den segaste i universum på att duscha typ xD)
kom från gympan till entrehallen igår efter sista lektionen så satt underbaringen där och väntade tålmodigt på mig.
Vilken lycka det var att se honom igen alltså! <3 :D
Sen satt vi och pratade ett tag med de härliga girlsen Soffe, Amanda, Lisa och Lina tills de for hem.
Lite efter de åkt så blev vi hämtade av hans pappa och körde ut mot härliga Furuögrund! ;)
Där stannade jag en dag :)
men jag har kommit på att tiden går så fort när jag är med honom. den bara rusar förbi ju!
Det är iallafall underbart att umgås med honom!
Hela han är helt fantastisk! <3
Trots att han tyckte det verkade som en perfekt ide´ att gå över isen på havet,
fast det råkade vara snö högre än till knäna xD
Men det var ändå kul, vi blev ju nästan vältränade tror jag^^
Och vi fick ju några riktigt bra bilder i snön också :D
Danne är riktigt fin på bild förresten, storposarn? :] <3
Fast han är ju alltid riktigt fin så! :D

Det allra härligaste var nog i morse var nog när jag vaknade innan honom och bara låg och såg på honom när han sov :]
Så underbart vacker han är!
Överallt!!!
Och jag lovar, hans hjärta är säkert gjort av guld
I mina ögon är han den vackraste som existerar :]
Och jag kände mig verkligen lycklig och tacksam,
Vilken otrolig tur jag har som får vara med honom <3

Då spelar det nästan ingen som helst roll att t.ex nationella provet uppsatsen gick käpprätt åt fan
(Min novell spårade iväg och blev verkligen dålig! :(
Inget bra betyg på den alltså, jag känner verkligen misslyckandet! :(
Eller.... Failen som man också kan säga :] )
Det finns viktigare saker i livet! Jag försöker glömma det där och bara typ... le?
när jag får tillbaka provet som jag vet fått ett mycket dåligt betyg :P

Aja nog snackat om sådana tråkigheter ;)

Jag älskar Daniel! <3

Och jag ska inte glömma att tacka alla som ger mig så fina kommnetarer här på bloggen!
Jag blir så otroligt glad, TACK!

Sov Gott Sötingar

PUSS!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0