Tablett-fobi och klantighet

Tjenare! :)

På dagens träning i Drängsmark så fick vi oss inte in i gympahallen så vi var ute hela tiden istället.
Bl.a så sprang vi en hinderbana runt skolgården... och självklart lyckades jag slå mig på en bänk :P
Klantigt värre :P
Jag försökte att inte tänka så mycket på det men när jag kom hem så hade hela knäet svullnat upp...
typiskt :( Jag vill inte vara skadad! Även om det nog bara är en ytlig skada som tur är :)

Mamma verkade dock tro att det var jätteallvarligt och började peta på det (AJ!) och ta fram is och massa grejer.
Sen tvingade on mig att ta en ipren... hon menade att det var så svullet att jag behövde det för att det inte skulle ta så ont. Jag protesterade vilt att det inte gjorde ont men hon övertalade mig till slut.
Fast jag satt ändå och stirrade surt på pillret innan jag tog det^^

Jag är nämligen väldigt anti, nästan rädd, för läkemedel...
Tanken på att ha in främmande kemiska tillsatser i min kropp är jäkligt skrämmande för mig...!

Och jag vet att det kanske är lite fånigt, eftersom det var det första pillret jag tog i år..
men men xD

Ni får tycka att jag är mesig, de är ju t.o.m namnet på denna blogg (A)

Är också lite låg för att jag saknar Daniel så mycket... <3
Om han var ett piller så hade jag direkt gjort ett undantag för min rädsla och knarkat honom dagarna i ända! :]


Min fiende nummer 1.....! xD

Hoppas verkligen att alla är gladare än mig! :)
Sov så gott och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0