Jag kommer bli smart!

...Kom fram till det eftersom jag käkade fisk till lunch, middag och på HK:n ^^
Så nu vill jag inte ha mer på ett bra tag, haha xD

Hej förresten! :D
Hoppas alla mått bra denna vackra dag! :)

Jag hade jättemycket energi och var jätteglad ungefär fram till lunch, då blev jag trött och gick ner på lågvarv ^^
Och jag lovade mig själv och Danne att jag ska somna innan halv elva ikväll också... shit... bara 20 minuter kvar ju! xD
(kommer inte att klara det tror jag :] )

Innan jag sover så måste jag bara gratta Johanna den underbara som fyller 16 år idag! :D HURRA!

Sen så kan jag tillågga att både hon och Amanda är skitsnygga i nosring och att Soffes nyfärgade knallrosa hår ger mig glädjerysnigar längs hela ryggraden! :D Ni är assnygga brudar! :)
Men självklart så är det era insidor jag tycker bäst om ändå :]

Imorgon: Nationella uppsats i engelska... nooooooooooooooooooooooooooooo :(

Sleep well! :)



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hoppas det nationella gick bra? :D

2009-03-26 @ 19:21:40
URL: http://isabellesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0