Jag skyller på att det är måndag... :(

Denna vecka har jag framför mig: SO-inlämningsuppgift, NO-prov, plugga inför HK-prov, engelska-läxa, fotbollsträningar, teaterträff,teaterrep., teateruppvisning, söka sommarjobb, städa rummet, ut och springa, trötthet, stress och pms :(

Dessutom ska jag ha tid att ta det lugnt och ha en förhoppningsvis trevlig födelsedag på fredag!

Fan nu är det ännu en sån här dag då jag känner att jag inte orkar ett piss, just för att det är så mycket omkring mig som vanligt! Jag måstre sänka mina krav på mig själv, framförallt i skolan, för jag är så jävla oengagerad och odisciplinerad...
HELVETE! varför kan jag inte bli peppad av att det är jobbigt och ta i från tårna istället för att göra allting halvdåligt? :/

Försöker tänka att det bara är 7 skoldagar kvar till påsklov och då ska jag andas ut!
och sova! när sov jag egentligen senast och var inte ständigt stressad? innan jul typ... allting snurrar för fort för mig!

Jag hoppas seriöst att jag går in i en vägg och slår mig så hårt att jag måste ligga i min säng och göra ingenting i minst en vecka!
Pressen från skolan, tränarna och framförallt från mig själv är för stor men jag kan inte sänka dem känns det som...

Längtar efter att kunna sätta mig ner, spela gittar, läsa en bok eller sova en hel kväll...

Dessutom så är allt jag kan tänka på att jag inte kommer få träffa min Daniel förrän i veckoslutet som vanligt...
Visst, jag träffade honom senast i förrgår men det känns ändå som en evighet <3
Saknar honom redan...

Ojdå! Jag glömde visst att jag är en positiv människa i det här inlägget.... allt kommer fixa sig ellan... andas... andas....





Kommentarer
Postat av: Anonym

Man behöver inte göra allt you know, kan du inte typ skippa te.x en teaterträning eller så? Så du får andas lite mellan varven lixom. Men jag diggar dig för att du orkar med osv. Kämpa nu tills påsklovet sen andas och sen köra stenhårt til sommarlovet. Puss & Kram på världens bästa Ellan <3

2009-03-30 @ 23:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0