Lördag rimmar på ... förlag? (A)

Goddagens :)

Igår blev det ju inte så mycket skrivet så jag kan ju ta och nämna att jag spenderade min dag med Danne (jäklar så underbar kille!) och på kvällen såg jag och lillsyrran bio, I taket lyser stjärnorna blev det :)
Jag har läst boken så jag hade en aning om hur den skulle vara men ändå grina jag som en stucken griskulting i slutet :]
Syrran fällde inte en tår som vanligt då jag tycker att det är sorgligt i en film och vill gråta xD

 < I taket lyser stjärnorna

Idag har jag inte gjort så mycke mer än att gå ut och promenera med mamma och Razze, de mesta jag rört mig under sportlovet ^^
Ikväll så sticker jag till My :)

Vad ska ni göra? :)

Pusshej


Kommentarer
Postat av: lovisa

I taket lyser stjärnorna är jättebra (=

Jag grät lite grann

2009-03-08 @ 12:36:09
URL: http://lowan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0