PITEÅ X 2

Hej alla fina! :)

Jag vet att uppdateringen varit lite smådålig men jag har haft rätt mycket för mig,
som alla vet så är jag ju en riktigt Busy Ladeyyy ;) ^^
Eller hur var det nu? :]

Aja, Igår så drog jag och min käre och shoppniggalna vän Emelie till Piteå för att ja...
SHOPPA! Och prata i massor och massor och massor, båda är rätt talangfulla och intresserade av pratandets ädla konst nämligen ;)
Frän början hittade vi kanske inte superbra men när dagen var slut tror jag ändå att vi besökt de flesta affärerna i centrum^^
Vi var där i 8(!) timmar, men jag tyckte de gick jättefort!  Kanske för att båda var rätt peppade och orkade springa runt så mycket :) eller vi tog en välförtjänt paus och fikade på ett mysigt cafe i 2 timmar också
(jag visade emelie att det går att fika längre än en halvtimme :] )

Emelie köpte massor med grejer :) Jag inhandlade en jacka, en kofta, 2 par örhängen och ett par leggings.

Det var verkligen en jätterolig dag tyckte jag! Tack Emelie! det är alltid roligt och aldrig tyst med dig ;)
Och jag gillade att vara i Piteå, ska nog dit fler gånger i vår för d eligger ju inte alls långt bort, bara 40 minuter med buss från byske jue! :}

... Och idag var jag, pappa, Frida och Nora och badade på äventyrsbadet i Piteå!
Det var riktigt kul, mest för att jag vågade åka "toalettstolen" hela 3 gånger! :] Haha xD

Efter jag kom hem därifrån har jag bara tagit de lugnt och kolalt på House, vår Julshow och så ringde jag och råka väcka älsklingen vid 7 :] Ska nog ta och ringa upp igen, förhoppningsvis så är han piggare nu vid... 11? x :)D

Ha en bra kväll!!! :)


Mysigt med snö ibland men nu vill jag att den ska smälta iväg.....



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Villken fin bild då dej! :D

Tack för den fina kommentaren i min blogg!

ha de bäst!

2009-03-04 @ 13:23:23
URL: http://isabellesandstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

De verkar som att du har haft en trevlig helg, och visst är "toalettstolen" rolig?! Nästa gång ni far till Piteå får ni gärna titta förbi in till oss:)

2009-03-04 @ 13:43:57
URL: http://emmaaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0