en timmes längre sömn

Godmorgon! :D

Är det bara jag som känner mig tokigt förvirrad nu med sommartiden? xD
Är klockan kvart över 11 eller kvart över 12?
Hoppas på kvart över 11 så jag har mer tid idag!
Sen så snöar det ju tokmycket! :( känns inte direkt som sommartid det inte.... :(

Jag hoppas iallafall att två personer jag känner har en jättehärlig födelsedag idag! :D:D

Grattis Jenny på 17-årsdagen och Victor på 16-årsdagen! :]
Jag önskar er många fina presenter och massa tårta!!!:D


Ursäkta att jag inte uppdaterat de senaste dagarna men jag har varit ganska busy...
Från tordag till lördag var jag hos Danne, han är ju den mysigaste som finns :]
Förutom då han kör superfort med skotern och HOPPAR när jag är på den! Han tycker självklart det är askul när jag skriker som en stucken griskulting ^^ Men jag tycker så otroligt mycket om honom ändå även fast han är en "liten och omogen jävel" haha ;)
Tror jag bara älskar honom mer och mer för varje dag som går... :] <3

På fredagen gjorde jag och Soffe-älsklingen ändå en avstickare till stan och då köpte JAG ett par Dr.Martens! ^^
För 40 spänn på röda korset.
De kommer passa perfekt till min teateruppvisning nästa vecka ^^
Vi fikade även med Linda och mötte Arvid sen :)
(jag inhandlade även rosa trosor och lila tulpaner^^)

(...och jag var road av smileysar idag!)

Idag ska jag jobba och sen träna... och så måste jag plugga!
Fan nu får jag ångest...

So long schnyggingar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0