booooriiiing

Tjaaa =)

Oj vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Har inte hunnit med så mycket idag förutom att kombinera promenad med Razze och att ringa Danne.
Han ska lana all night så tänkte att det är bäst att ringa innan han drar dit för annars äre nog inte stor chans att han svarar^^ Sen så tänkte jag plugga matte så jag inte hamnar lika mycket efter som i förra kapitlet och jaa, kanske kolla på tv? Riktigt rolig dag alltså. Det roligaste var nog när jag var ute och gick och blev sådär akut jättekissnödig och fick snubbla mig in i närmaste granskog för att kunna lätta på trycket och en massa bilar susade förbi ca 5 meter från min improviserade toa. Okej, kanske blev lite "too much info"?
Men har man tråkigt så har man!

Jag kanske ska försöka skriva klart min novell också, men har typ fått skrivkramp.
Äsch, jag gör mitt bästa! =D
Och Peppar imorgon som bara den!!!!


<3

hadetbäst!

Kommentarer
Postat av: emelie

jag längtar också tills imorrn!! =D =D

2009-10-26 @ 22:31:28
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0