Daniel hjärta Elisa

Hej! =)

Efter att ha spenderat 27 superfina timmar med min älskling (jaaa jag vet att jag töntigt nog räknat ut det exakta antalet, men det är bara för att jag är så kär!) så ville jag tillägna ett inlägg till honom och till ja, kärlek i allmänhet. Jag vet att det är många singlar som liksom tappat hoppet om att hitta någon och tror att det aldrig kommer hända, men det vet jag att det kommer göra! Innan jag träffade Danne var väldigt mycket svårt när det gällde kärlek, antingen var jag olyckligt kär eller så var det någon som gillade mig som inte jag hade samma känslor för, och det verkade aldrig gå bra. Men så helt plötsligt så träffade jag Daniel, och allt verkade stämma perfekt och det är jag så lycklig för! =D Fast lite konstig var det nog, jag hade så länge sett andra par och glatt mig åt deras kärlek, och nu hade jag en egen, världens finaste kille! <3
En som lyssnar och bryr sig, som hjälper en med allt från att installera ett nintendo till att trösta en då man gråter, som får en att skratta och må bra, som uppskattar en och säger så många fina saker att man rodnar och bara är sig själv och sprider sin fina energi till en! Jag älskar dig Daniel!<3<3<3 snart 9 underbara månader tillsammans! :*

Och till de som fortfarande söker kärlek, håll ut! Den kommer komma till dig då du minst anar det! =)

Och här en supersöt låt signerad Jonas Gardell



oj vad kärleksfullt det blev, men jaa, jag var som bara tvungen att sprida ut mina känslor på bloggen ^^

Godnat allaesammans =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0