Don´t stop me know!

...I don´t wanna stop at all! =)

HEJ!
Åh just precis nu känns mitt jaa... ALLT så grymt bra!
Fick ju först och främst G på matteprovet! kommentar på det? 
-HALLELULIJAAA mirakler sker varenda dag!
 Sen så var jag ju på klassmiddag igår... SÅ UNDERBART! Ni är ju fantastiska allihop - jag hade jättetrevligt!!!!!
Efter maten skuttade jag på en buss mot Byske och Daniel <3
Såg Idol, åt tårta och beundrade världens vackraste person och sen myste vi och sov och åt mer tårta och kramades för jag var extremt klängig (ungefär som vanligt) och det var väldigt nice!

Och när jag hoppat av bussen i stan idag och hade 20 minuter på mig att göra något på innan jag skulle hoppa på nästa buss som gick förbi hem så träffade jag min syster och hennes Simon för första gången tillsammans!
Hjälp vad söta! Mitt hjärta smälte ju totalt!!! :]

För tillfället är jag hur satans trött som helst men ändå peppar jag köra moppe till Kusmark och vara med några i klassen idag igen, tror det kommer bli hur kul som helst! Hoppas att så många som möjligt kommer!
Hoppas att jag inte fryser arselet av mig eller kör i diket och dör för det vore synd!
Fast iochförsig, isånafall skulle jag iaf dö riktigt lycklig!
Har så fina människor omkring mig<3<3<3
Och en grym låt i högtalarna, jag vill nästan gråta av att den är så härlig!


Hejdå fräschingar!!! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0