23 Oktober betyder?

Godmorgon! =)

För tillfället sitter alla mina friska classmates och gör NK-prov! LYCKA TILL!
Jag sitter här vid datorn och chillar och slöar och tråkar... börjar bli en vana typ!
Men jag peppar för fullt inför lovet - efter helgen ska jag ut ur huset! =D

Egentligen har jag inga direkta bestämda planer, men jag har mycket jag vill göra!
Framförallt så skulle det verkligen glittra vackrare än guld om jag fick träffa mina fina flicks från förra klassen på en fika eller ja, vadsomhelst och om vi kunde dra ihop hela klassen och göra något!
Och så vill jag ju se bio med Jon! =D

sög ju att jag är sjuk idag och inte kunde träffa Soffe idag! :(

men Danne fick iallafall fara hit ikväll trots min sjukhet...
är nog för att vi firar 9 MÅNADER IDAG! <3
Min älskling är BÄST! :D


...och erkänn att vi är fräscha? :D
haha hursomhelst så vet vi hur man bjuder på sig själv iallafall;)

nu ska jag fixa mat åt syrran! adjöööö

Kommentarer
Postat av: emelie

ojj jag glömde att det var den 23 idag!



GRATTIS!! :D :D

2009-10-23 @ 22:03:18
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0