Smile like you mean it

Tuuudeluuh! ;)

Så har ännu en fin helg med min älskling spenderats! =D
Jaa den var fin ända tills hela familjen + Danne skulle spela kort... jäklar så dåliga förlorare vissa i min family är xD lite dålig stämning men, sånt hottar helt klart upp dimmiga lördagskvällar ;D

Älskar dig Danne <3

Vädret ute just nu är bara trist och grått och jag har det bara trist och grått.
Längtar efter att hitta på något! Hoppas på fika på tisdag med tjejerna! <3
Och så vill jag verkligen shoppa, var så grymt längesen! Kanske kan kombinera båda grejerna?! =)

Frida min gulliga syster har fortfarande ont i benet och hoppar på kryckor, hoppas hon får fara in och kolla upp det imorgon<3 Just nu är hon då i stan där hon skulle få en överraskning av Simon! :D
De är så söta, jag tror de har de jättebra nu =D

ikväll ska jag helgjobba! wieeeeee NOT! och läsa, måste läsa ut den jäkla tegelstenen till bok så fort så möjligt så bokrecensionen blir klar! ^^

men jaa är ändå  för att det är lov!!

hejdå<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0