nu lägger du av Jörgen

Goddagens! =)

Idag är jag väldigt peppad på livet i allmänhet!
Har börjat med en så grymt kul uppgift på teatern nu och jag tror att det kommer bli en riktigt grym scen av det,
Heja mig och Oskar! Och jag ser så mycket fram emot att kolla på de andra också, de har så grymt mycket talang! Tänk så otroliga min klass kommer vara i 3:an? Inte illa! =D Sen längtar jag efter att se dansarna in action snart, de kan verkligen dansa otroligt snyggt! Vilket inte jag kan... men jag överväger att börja street dance snart eftersom både Tove och Albin startar upp grupper =) Ska bara se vilken av dagarna som passar mig bäst och dra med mig Stina dit också så blir allt super! =)
Och så träffa jag en massa fint folk på stan idag så då blev jag på väldigt gott humör!

Var också hos sjukgymnasten idag, och jag hade inget fel utan behövde bara lära mig att slappna av i ryggen och träna upp musklerna så skulle det gå till sig, vilket kändes bra!

Enda minuset med dagen var nog datakunskapsprovet, men jag gjorde de flesta uppgifterna iallafall :]
Tyvärr så är jag inte så kreativ i fantasin när det kommer till hur man kan lösa problem med datorer!


Och imorgon på morgonen har vi någon typ av må-bra-dag på skolan...
och engelska...
röst och rörelse...
jag har sång...
Och sen far jag till Byske och badar bubbel (och möjligen liiiiiite simning med Danne och Ante! =) )
Ska bli riktigt härligt tror jag! =D

Och tadhaaaa; Min nya klass!


Jag ser ut som en liten hundvalp ungefär ^^

Hejdå och ha det så bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0