I en plastburk för oss unga, är du där med mun och tunga

Godmorgon godingar! =)

Imorse beslutade jag mig för att stanna hemma eftersom jag inte riktigt mår sådär superprima!
Så jag tänkte plugga naturkunskap och engelska samt börja skriva på min svenska-novell idag om allt går vägen.

Men innan jag beger mig in i pluggandets hårda värld så sitter jag här och filosoferar.
Funderar bl.a på om det kanske vore bra att ta bort mitt facebook-konto.
För jag tycker varken det är en rolig sida att hänga på eller att det är särskilt kul med en massa skräpmail från facebook varenda dag och massa förfrågningar om farmville! Jag ska verkligen stå fast vid att aldrig skaffa farmville!
Det verkar väldigt beroendeframkallande och jag vet inte riktigt hur många jag känner som jag hört utbrista " shit jag måste skynda mig hem så att jag hinner skörda mina hallon!" Desperat eller vad? xD
och eftersom jag vet att jag säkert och så skulle bli en sån deperado så... farmville - nej tack!


men ja tack till denna låt, favorit i repris! =D

ha en go dag alla! :*

Kommentarer
Postat av: emelie

näe det har du inte =(

men vi kan ju kanske hitta på nått på halloween som vi gjorde förra året? =)



krya på dig!

2009-10-19 @ 13:27:27
URL: http://emeliiee.devote.se
Postat av: emelie

jaa vi saknar ju dig också på tjejkvällarna!

2009-10-19 @ 21:24:18
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0