Medan klockorna tickar, och vi flyger fram som skrot genom rymden

Men yoo folks! =D

Blev precis en sån där helg som jag ville ha!
En hel massa Daniel!
Han är för det första underbar och för det andra så kompletterar han mig så bra eftersom jag nästan jämt är uppe i varv, medan han är lugn med fötterna på jorden. Så han får mig helt klart att slappna av, men samtidigt ha riktigt kul! =)

Vi kollade Idol, "Harold & Kumar" (riktigt rolig film!), sov, åt massa mat, åt godis, sov lite till, drog in till Byske och mamma bjöd mig,Daniel ,Frida och Zunkan på fika på Stengården, väldigt mysigt! Sen senare på kvällen så följde han med hit och då spelade vi bl.a kort, Super Mario och kolla tv = väldigt slappt men jäklar så skönt!
Sen så färga mamma mitt hår igen, så att färgen skulle sitta ordentligt, och jäklar det gjorde det nu!
Blev riktigt mörkt, typ röd-brunt =) Hoppas inte all färg far ur sen bara!!

Men när han for hem idag blev jag verkligen sadface! =(
Saknar han och så känner jag att jag börjar bli sjuk =(
Ingen bra kombo!

Men nu peppar jag bara 5 skoldagar kvar och sen LOV! JÄKLAR vad härligt det ska bli! =D=D=D

innan dess har jag två prov som jag minst vill ha vg på... hmm? Plugga jäkel då? -Japp!


nu ska jag dra och jobba... känns tungt!

Hoppas ni haft några riktigt fina lediga dagar! =)
Hejdåååå



Kommentarer
Postat av: Lyckling!

Sweeeeet! =) <3

2009-10-18 @ 22:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0