Mmmmm-onday

Goodkwäll

Schysst måndag för mig, dock väldigt kall! Ska fan köpa mig en enorm dunjacka som jag kan spatsera runt med på skolan, det hade varit great i isborgen anderstorpskolan! Sen så har jag orkat börja
anstränga mig lite mer på lektionerna nu, det känns väldigt bra eftersom det väntar rätt många prov nästa vecka (iaf 2!) Idag hade vi historiaredovisning som gick fina fisken och imorgon på scenisk gestaltning  ska jag och Oskar spela upp vår "Jag drömde om dig inatt" -dialog! Hoppas att det kommer gå fantastiskt! =D

Jag har även beslutat mig för att börja dansa street på torsdagar på E-fyran i Toves och Thess grupp!
Det var ju en perfekt tid, halv 4 till 6, och teatern börjar 6, så det blir ju en perfekt kreativ kväll för moi!
Egentligen är det på lördagar också men då kan jag inte :/ Aja, ska ringa och höra med efyran om det går bra ändå ? Jag känner peppen! =) Bara det finns platser kvar så!


Sen så har jag även funderat allvarligt på mitt val av gymnasieprogram igen,
jag har bestämt mig för att gå till syon och höra om jag skulle kunna hälsa på en dag på kaplan och samhälls och se hur det är där. Jag kan inte riktigt släppa att jag skulle vilja gå det också och skulle vilja fara dit och kolla så att jag får mer klarsida på mina tankar. Är något med estet som känns lite fel i magkänslan, kan dock inte riktigt sätta fingret på exakt vad.

Och jag längtar till imorgon! =D Efter skolan ska jag fika på stan med min supersöta kusin Annika och sen ska jag sova över hos henne! Var längesen vi sågs! LÄNGTAR!!
Klurar på om jag ska färga håret då jag är där också eftersom min utväxt växt sig ordenligt lång. Tror att det blir blont igen för att jag vet att jag gillar det och att det är så många som gör håret mörkare på hösten så att jag är lite tvärtemot, men skulle ändå ville testa riktigt mörkbrunt-
något nytt! =) Får se vad det blir! =)

Ikväll äre plugg som gäller! funnyfunny.... =(





Kommentarer
Postat av: emelie

aa det heter stengården fortfarande, även om jag förknippar det med butiken som det var förrut, eller det kasnke inte var en butik men du fattar? :P

det var inte så många kunder idag, men jag hoppas att det blir fler i morgon, så att det finns mer att göra ;)

2009-10-12 @ 18:10:44
URL: http://emeliiee.devote.se
Postat av: annloo

Vet du så fint de e i lägenheten???!!!

Pappa har målat runt dörrarna, pentryt, fönstret och kylen och frysen e på plats.

Efter denna termin, alltså efter jul kan du

flytta in i lägenheten och få känna dig fri!(från oss, dvs din familj)

Fri med ansvar förstås...

Puss på dig min grönsköna gurka

2009-10-13 @ 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0