Nu är jag less!!!

Hej! =)
Efter två dagars sjukhet så är jag nu LESS!
Fattar inte att jag menar det här men JA, jag längtar till skolan!
Allra mest till mitt sociala liv där, men också till lektionerna eftersom jag börjar känna hur långt efter jag börjar hamna i allt! Dessutom så skulle vi ha lämnat in en svenskanovell idag, skrivit engelskaprov idag och imorgon har vi naturkunskapprov men det måste jag spara till efter lovet, känns surt - jag hade hellre gjort bort det nu!
men men, life goes on! =D Vart bara lite suris på mamma för att jag inte får fara till skolan imorgon heller!!!
Jag är ju frisk! ... nästan iaf (A) jädra bajs!

Men men... idag har iallafall min lama syster (hon hoppar på ett ben stackarn <3) fetat oss i soffan och sett "tjenare kungen" och käkat pizza till... mums! =D Hon är fan min finaste syster! ;) <3
Och så har jag tagit mig tid att rita, det älskar jag verkligen men har som aldrig tid! det blev iallafall en hyfsad teckning nu iaf! =D Och så hade jag ju även planerat att plugga men eftersom jag inte får vara på skolan och genomföra proven så hade jag som ingen motivation ( = lika lat som vanligt men nu hade jag en ursäkt :])

Och jag önskade att jag kunnat vara på teatern idag! Saknar fan teater! <3<3<3

Men jag är ändå på jäkligt gott humör! =D =D =D

Hände en så jäkla lustig sak idag också...tare från början:
när Danne var här senast så kunde han inte hitta sin mössa när han skulle hem och vi letade oss tokiga i hallen och i mitt rum. Sen idag så hittar jag hans mössa + ett par av hans kvarglömde kalsonger i min troslåda!
Hur fan kunde de hamna där? xD
Sen hade vi denna underbara konversation på msn:

Ellan: Gissa var jag hitta din mössa?
Danne: Under sängen med mina kalsonger?
Ellan: Nää... I min troslåda!
Danne: Haha, vare därför den tog så lång tid att hitta? xD

Hahaha jag orkar inte xD Och officiellt! Jag byter faktiskt trosor varenda dag trots att min pojkvän är ondskefull och hävdar motsatsen!
Mössan och kalsongerna låg fint ihoptryckta längst in bara! :]


Och så fick jag sms av Vicke idag! Blev så superglad! =D
Saknar den killen, han lyste upp 3 år med sin härliga personlighet!
bild: från utklädningdagen på skolan förra året, jag och vicke var "det stiliga paret" =)

Hoppas Danne kan komma hit imorgon och förgylla min tillvaro, vi firar ju faktiskt 9 månader då! :]

Ha en fin kväll everyhopa! :D





Kommentarer
Postat av: Lowan♥

Grattis!



Ni är jättesöta :D

Och krya pådej syrran<3

2009-10-23 @ 23:06:39
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0