sleeping beauty

Tjingeling=)
Hjälp vad trött jag är! trött trött trött!
Fast jag har haft en härlig dag minus mensvärk (den kan gå och ta sig, tur det finns ibumetin <3 =)

UNDERBARA framträdanden på scenisk gestaltning idag! jag skratta som en besatt,
våran blev inte heller så tokig fast vi hade klart segast låt att hitta på en bra story kring!
Min grupp var ju så GRYMT härlig att jobba med, tack!

Klicka f�r att st�nga bilden
Linnea, jag och Sandra som utgjorde hälften av gruppen, superfina tjejer! =D
Och jaa, sådär snygga och roliga (och galna?)får man vara på estetiska programmet =D

...men de blev tyvärr ingen street dance, efyran hade inte satt ut datum så ingen kom dit förutom jag och ledarna då xD teater blev det dock, och en till hårfärg för att förstärka det gamla med! =)

Imorgon är det Danne-älskling-bäst-i-världen-och-alldeles-alldeles-underbar-och-fantastisk som gäller, kan knappt vänta!!! =D <3-

Ska slå han en pling och sen slockna i sängen!

Au Revoir! ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

shit så kul det verkade att vara! =D måste få se nån gång då du uppträder ;)

2009-10-15 @ 22:16:07
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0