sneeeett

...Måste först börja skriva om min supermysiga gårdagskväll! =)
Träffade Annika på stan efter skolan och sen for vi och käkade äckligt god mat på frasses, drog hem till henne en stund, sen kände vi oss hurtiga och gick en långpromenad till farmor och hälsa på henne på sjukhuset vilket var trevligt eftersom hon är på bättringsvägen. Efter att vi kommit tillbaka igen svettiga och glada) körde vi till coop och köpte hårfärg och sen färgade Annika åt mig! =D Resten av kvällen spenderade vi framför tvn med en hög av glass, chokladsås,maränger, cola och massa tjejsnack! tack för en JÄTTEMYSIG kväll!!! <3 Det var så kul och hade så mycket att prata om! Sen är hon ju förövrigt väldigt underbar! =)


och såhär blev mitt hår!, liksom ljusbrunt med lite rött =D men ska kanske färga en gång till eftersom mitt hår var så blekt innan att färgen hade svårt att fästa =)

Den här dagen då? Var den bra? ...egentligen inte!
Jag var trött, pmsig och ...pmsig och på dåligt humör. Sen så halkade jag i centralhallen där någon spillt kaffe..!
Väldigt graciöst och vackert NOT! xD ?
Tur jag har så fina och gulliga klasskamrater!
Annars kunde jag ha strukit ett streck över idag


och jag har så starka längtanskänslor efter Daniel <3<3<3
Ge mig han!? Åh han är så fin! Men på fredag så är min väntan över!=D =D =D




men varför blir alla bilder snea? :O åh jag blir sur!!!
Jäkla snea dag! >_>
adjöken!

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: aa jag får servera, eller det är ju typ dagens rätt alla köper, så ibland gör jag de, ibland inte, men jag slutar ju vid 2-3 tiden, så om du vill bli serverad av mig måste du komma då ;)

btw, ditt hår blev jättefint!! =D =D

2009-10-14 @ 19:36:07
URL: http://emeliiee.devote.se
Postat av: Maja

Vad fint håret blev ! :D <3

2009-10-14 @ 19:47:07
URL: http://majaptrsson.blogg.se/
Postat av: Lovisa Tekla Evelina♥

najs :D

2009-10-14 @ 20:30:59
URL: http://fotopic.blogg.se/
Postat av: Jenny

jättefint blev håret :D

2009-10-15 @ 21:27:14
URL: http://trolljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0