Teenage dreams in a teenage circus

Morsning Korsning!

Har sovit underbart länge så nu är jag på topp!
Sen så kommer Danne hit idag också så det är ju ett riktigt stort +! =D
Saknar honom, Felicia och sommaren rätt mycket...
Här kommer några bilder!

 
Min kärlek <3



SAKNAR dig så MYCKET tjejen! Längtar tills vi ses igen! <3 <3<3 =)




Och bilder på syrran för att visa hur mycket jag älskar henne! =D
(dock så var detta bilder från i höstas, men men! =) )
Ha en härlig höstadag alla, det ska jag verkligen ha! =D


Kommentarer
Postat av: Linnea

Frågestund i min blogg, fråga vad som helst=)

2009-10-10 @ 16:43:59
URL: http://palmqvisten.blogg.se/
Postat av: Felicia

saknar dig oxå gumman <333

längar tills vi ses igen :]

2009-10-17 @ 15:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0