When I'm dreaming of you

Hej och hå! =)

Är läget bara bra med er?
Med mig äre iallafall det =)
(om man räknar bort trötthet och paltkoma orsakad av enormt intag av godis och chips!)

Men jag känner mig nöjd med dagen iaf! Kan faktiskt helt ärligt utan att nästan känna mig lite som en lögnare säga att jag ansträngt mig på varenda lektion, typ stolt! Eller alla teoretiska lektioner iaf, på röst och rörelsen den sista lektionen kunde jag liksom inte vara helt seriös ^^
Vi hade aktiv avspänning och alla i klassen delade upp sig två och två och skulle leda några avspänningsövningar var. Dock så blev det sådär väldigt jobbigt tyst förutom allas överdrivna djupa andetag och olika kroppsdelar som knakade = PERFEKT stämning för att börja råka skratta åt minsta möjliga! Jag har så grymt svårt att hålla mig när man måste vara seriös! Det gick bra... ända tills den extrema tystnaden avbröts av Oskar.

Oskar: Oooh (sniff sniff)... I can smell my feet...
och direkt efter det...
Mathilda: Fan, min stjärtskåra syns...

Hahahaha jag pallade inte längre xD Haha :D Jag gillar er klassen! =D

Och efter skolan drog jag till Emelie! =D
Riktigt kul! :D Vi snackade, for och handlade, jag åt upp hennes överblivna creps, vi spelade BUzz med Therese = jättekul spel men jag förlorade båda gångerna haha DAMN!xD Sen såg vi en bit av "Supersugen" men den var rätt dryg så vi stängde av och kollade på Idol istället. Dock så tog båda en powernap och sov typ 20 minuter :]Är man trött så är man! Och efter det kom pappa förbi och det var dags att åka hem! Men jag hade en riktigt trevlig kväll, det är rätt kul att jag alltid börjar skratta innan Emelie berättar något kul, eftersom hon ser så grymt ivrigt rolig ut
innan! ;)

Och här en så grymt underbar video, fan vad bra Little Britain är!





Goodnight sweethearts now it's really time to go!

Kommentarer
Postat av: Lovisa Tekla Evelina♥

Little britain äg!! :D

2009-10-10 @ 18:40:12
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0