Här är jag med allt som är bra

Wowwowwow blev en superkvä!l igår med bridsen! =D =D
Men blev bara några ynka timmars sömn och på jobbet har vi plockat ner ett rum och burit möbler uppochner för massa trappor i princip hela dagen så jag är grymt sliten för tillfället! Tur det finns kaffe säger jag bara!

Ikväll har jag tagit en efterlängtad dusch, plockat hallon, nästan packat klart och pratat med Ida och peppat jävel!
Far ju i övermorgon!!! Det känns så galet!!!
Bokade ju resan för nästan 7 månader sen så eftersom det varit så lång väntan så känns det konstigt - men underbart - att det snart är dags! Har fullt med fjärilar i magen!!


Händigatjejer93! ;D

Imorgon är sista jobbardagen för mig - ska fira med att INTE klämma nåt mer finger!

gonatt! :*

Kommentarer
Postat av: emelie

ha det bra ellan!! =D =D

2010-08-12 @ 19:04:53
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0