Billig (nästan) måndag

Goddagens!

Lyckan från Kent sitter fortfarande kvar i hjärtat - det var och förblir en magisk stund!
Idag sov jag först väldigt länge och sedan jag slog upp ögonen har jag funderat på vad jag ska göra med alla röda konfettisvalor som jag samlade på mig igår efter spelningen.
Möjligtvis täcka toadörren med dem, pimpa ett par jeans eller kanske göra någon intressant tavla, vi får se! :)

Jag har även käkat bullar, börjar läsa en tokbra bok, töjt mina avklippta jeans från cheapmonday (love cirkussale!) och lyssnat in en ny låt av Parken som är otroligt fin enligt mig! Den heter Ser du stjärnan i det grå och går såhär:



psssssst! Bara 12 dagar kvar tills vi sticker till Kreta! :D :D :D

kramhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0