I wanna celebrate my life

Sommarlovets sista sena kväll spenderades i Byske med Emelie, Linda och Soffe med paj och prat!
Inte illa! ♥ Tror klockan hann slå 5 innan jag och Emelie kom till sängs men de vare värt - ni är så fantastiska brudar!

Ikväll sticker jag till lägenheten för att börja ladda inför skola imorgon, känner mig faktiskt lite pepp!
Har börjat sakna klassen och rutinerna och det verkar som att vårt schema blir helt okej! =)
Jag har en bestämd känsla av att det här läsåret kommer bli det bästa hittills!

...och om det inte blir det så är jag fast besluten om att göra det till något riktigt grymt!

Min sommar 2010 har varit så underbar och gett mig en massa energi och glada minnen så att det känns sorgligt att vinka adjö till det, men allting har ett slut, och nu peppar jag för en - ganska - ny början! =D

Ska försöka beskriva sommarlovet med en liten lista som jag tjyvade av Carro:

- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?

Jaa drog ju utomlands utan vuxna, va på pdol och lite andra hemliga grejer ;)

- dog någon som stod dig nära?
Ja :( <3

- vilka länder besökte du?
Sverige och Grekland

- är det något du saknar sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011?
Peace and Love, volleyboll och en stockholmstripp

- vilket datum från sommaren 2010 kommer du alltid att minnas? 
har som inte haft koll på datumen, men de flesta dagar har varit otroligt härliga!

- största misstaget?
Plockade inga smultron!! :( :( annars så vet jag inte... jag ångrar ingenting!

- har du varit sjuk eller skadat dig?
är lite sjuklig nu men annars har jag klarat mig =) eller räknas myggbett til skador..??

- bästa köpet? 

Biljetten till PDOL!!

- vad spenderade du mest pengar på?
mat och godis :]

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina otroliga vänner, Daniel, mammaochpappa, syrran, vädret, festivalerna, KENT, THE ARK, SOUNDS, virvelvinden, jobbet, p3 morgonpasset, tältningarna, släktträffen, Kreta och alla möten med nya människor! =D

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2010?
Waka Waka, Från och Med DU, Alors on Dance, We No Speak Americano och massa Kent och Ark!

- var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
GLADARE!!!

- vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
spelat mer volleyboll och träffat mina vänner oftare, kanske fiskat också

- vad önskar du att du gjort mindre?

KÖRT MOPPE! undrar hur många mil det blivit i sommar??? dock så har jag ju blivit värsta proffset ^^

- hur tillbringade du midsommarafton?
Hemma hos min fina Felicia med våra syskon och senare My sisters keeper :)

- blev du kär i sommar?
Snarare KÄRARE! :D <3

- hur många förhållanden?
1

- bästa boken du läste i sommar?
Vackra Lögner av Lisa Meyer

- största musikaliska upptäckten?
P3s fantastiska utbud av goooooood music!

- något du önskade och fick?
Massa skratt, fina återseenden och möten och inte att förglömma ; TID!

- något du önskade dig men inte fick?
P&L...

- vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
sooooooov och pussa på Dannemannen

- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Vettefan alltså! möjligtvis ännu en festival!

- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2010?
hmmm... tanklös och färgglad

- vad fick dig att må bra?
typ allt!

- vem saknade du?
farmor och farfar♥ och JON, vi träffades bara lite smått på festivalerna!

- de bästa nya människorna du träffade?
har träffat många fina! =D men Josse och Bea är riktigt jäkla fantastiska och de gjorde min första PDOL till nåt riktigt fint! (du bidrog också en massa Carro fast jag kände dig sen förr! ;)
Och inte att förglömma min halvmoster Marie med familj! <3
- sommarens sötaste?
Mina otroligt älskade TJEJER, ni vet vilka ni är och ni sockrar mitt livs gröt! :D (???möjligtvis lite märklig formulering men... ehhm)

- sommarens hetaste?
Daniel Rydén i Kreta! :D

- sommarens största kärlek?
 The Ark, Kent, vänner och Danne <3!



Kommentarer
Postat av: Daniel

Lägg märke till dom fina kanin-öronen jag bidrog med :)

2010-08-24 @ 00:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0