Tu y yo a la fiesta

Men Tja! =D

Trevligt att råkas igen!

Snabbresumé av seanste dagarna! Har varit i Byske och badat, spelat in storslagen kortfilm, blivit smiskad i kortspel och lekt moppemaffia med fantastiska vänner, spenderat en solig dag på playa del a Furuögrund, grillat vid Nordanå med massa mysiga människor, kört hem och mötts av släkten från Stockholm och spenderat dagen med dem, la familia och Danne! ♥ Känns riktigt bra! =)

 Moster och Martin =) bild från förra året! :)

Dessutom har jag funderat mer gravallvarligt än någonsin att skaffa mig en ny msn!
ellan_tuggummi kan man ju för tusan inte heta! eller jo, uppenbarligen - enda ursäkten är att jag var liiiten då den införskaffades!


Hitta den här låten på Youtube för en liten stund sen och blev nostalgisk direkt!
När jag var liten stod jag framför tv:n när den här videon spelades och drömde om att någon gång dra utomlands till solen och dansa undan svajande palmer och slänga med mitt rosa hår (som bruden som sjunger har!)
Nu när jag tänker efter så kommer min dröm slå in om inte mer än 8 dagar!
...Och det känns så grymt jävla bra!
Enda problemet är att jag får nöja mig med mina slitna orangeblekta lockar istället för ett blänkande rosa huvud - men det får helt enkelt duga ändå! ;)

nattinatti vänner :*

Kommentarer
Postat av: ToveSteinwall

sv:

ÅÅh tack =D <3

Mia =)

2010-08-05 @ 10:30:15
URL: http://differens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0