Om du har ett äpple vill du dela det med mig? (jaa jag vet att mina rubriker är grymma!)

Första jobbdagen för i veckan avklarad!
Snacka om att jag var seg som tusan i början av dagen men efter lite kaffe blev det bättre!
Idag har vi burit massa möbler och rengjort bänkar, helt okej men varmt blev det!
Blir alltid lite purken då det är grått väder men tack vare en schysst arbetsledare, ett härligt gäng jobbarkompisar och många raster (thankgod!) blev dagen riktigt bra! =)

Bara 3 dagar me jobb kvar nu! ;)

Huhu jag vet att jag bara babblar på om Kreta men kan som inte låta bli så nu får det bli några rader om det!
Kunde inte hålla mig utan börja packa idag, tur att jag fått låna en enorm resväska av pappas kompis annars hade alla mina absolut galet nödvändiga grejer inte rymts!

Haha men Danne, Ida och Aron - ni taggar väl?! :D

annars funderar jag på att köpa en egen kamera så det blir lite mer bilder här på bloggen och om det finns något superpiller som gör att håret växer fortare?? och ja, mitt drömhår är Lindsay Lohans i Mean girls =)

natti!

Kommentarer
Postat av: ida

Hur taggad sin helst !!! snart åker vi !!!;D

2010-08-11 @ 10:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0