En vacker dag har kommit till ett slut

Idag har jag käkat högvis med fika och beskådat ettornas julcafé vilket var väldigt trevligt! :D

Sen så firade Dans och Teater 10 år på Anderstorpsskolan så jag var där och kikade på massa fina uppträdanden och uppträdde dessutom själv - jag och Mathilda fyrade av vår Othello och jag tycker att det gick väldigt bra! :D
Skönt!

Efteråt käkade jag pizza med min fina familj som kommit dit och sedan fick jag skjuts till Lina och hade lilla julafton! Det var riktigt mysigt förutom under julklappsspelet då det gick vilt till - jag fick en tvål och två söta bodylotions - tack! :D Sen avslutade jag, Emelie och Lina kvällen med att hoppa i snöhögen utanbför mitt fönster, var riiktigt härligt! :D Emelie ska sova här och både tänkte plugga men nu sitter jag framför datorn och Emelie framför tv:n,
men vi ska strax ta en te och styra upp det här! :D
 
Nyss öppnade jag mejlen och såg att jag fått mvg på en inlämningsuppgift så det gjorde inte dagen något sämre!!!

Slutar med flaggan i topp
Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0