BRILLZ

I torsdags var jag hos optikern och kollade synen och tyvärr så var den inte på topp.
Jag är både översynt och har brytningsfel så jag måste ha brillor!
Känns väldigt... ovant!
Tror aldrig min familj har garvat så mycket som när jag kom hem med en av provbågarna på näsan xD
Min tanke är att om jag väl ska ha glasögon -
då ska de vara stora, färgglada och roliga!
Mina föräldrars tanke var nog mer att jag såg ut som nån galen rysk laboratorieassistent från 70-talet...^^
Haha xD Jag försöker intala mig att de är mossiga och att jag är hur cool som helst i glajjer ;)

Några som var mer positiva till mina provbågar var världes härligaste teatergrupp som modellade glatt
och passade riktigt bra i glasögon ;)



snyggHanna och snyggJon! =D



snyggHenrik, snyggCarro och snyggMiriam! =D


och de här är jag i mina favvosar :)

det är jättesvårt att bestämma sig!















Kommentarer
Postat av: Dannebooooi!!!!

tycker du ska ta dom ;) <3

2010-02-14 @ 20:03:15
Postat av: emelie

åh så coola brillor ellan! =D =D

2010-02-14 @ 20:28:16
URL: http://emeliiee.devote.se
Postat av: Jenny

DOM VAR JÄTTEFINA PÅDEEJ :D:D:D:D

2010-02-17 @ 16:04:53
URL: http://trolljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0