Hela livet var ett disco

Tjenamittbena!

Ursäkta för dålig update men jag har haft fullt upp!
här kommer iaf för alla nyfikna läsare en titt på Elisas otroligt spännande liv ;)

Fredag: Käkade god mat på subway med Danne,Ida å Aron och sen såg teater med Danneman, "Den flygande Holländaren" och kutade till bussen.

Lördag: Pussa massor på Danne och sedan dra till Soffe och vara med henne,Arvid,Martin och Gurra och spela brädspel. Vi åt massor med glass, klappade på Soffes orm (söt men läskig) och så spela vi ett spel som var riktigt kul men det tog inte mindre än 8(!) timmar innan vi var klara så halv 4 på natten traskade jag och Danne hem till furuögrund igen :)

Söndag: Vakna med Danne, blev sen hämtad, kom hem och for och jobbade... gick och la mig ^^ Inte så händelserikt!

Idag: Var ju grymt härligt att vara ledig den här måndagen! Och jag spenderade den på en träff med alla gulliga tjejer från förra klassen på stan! :) Tyvärr kunde inte alla komma som vanligt :( Men kanske nästa gång! =)
Var hursomhelst underbart att träffa er idag, det gjorde mig på topp! =D

RAAWR! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0