Jag har fått en ny hårtork :)

Heeej =)

Älsklingen kom hem från Umeå i helgen så ni kan ju gissa var jag hållit hus senaste dagarna...? :]
Kommentar på det: ÅH JAG ÄLSKAR MIN DANIEL!!! (L)

och en lite kul grej som hände var att han lät mig få klippa han med rakapparaten, 
och de råka bli helkalt på ett ställe bakom örat!!
OPPS! :O xD
Ellan kanske inte superklipparn direkt men... haha ;)
...jag tycker då han är lika tjusig ändå! ;) :*


Vet att jag varit väldigt onärvarande på bloggen men har som haft fullt upp att pussa på D och innan helgen så har jag varit på teatern (åh de kommer bli så bra föreställning!)
och efter det följde jag Jon på yoga! Det var hur mysigt som helst och troligtvis även väldigt mycket bra för mina
stela leder! Grrrreat! =D

Nu ska jag dra mig fråndatorn så inte syrran slår mig i skallen med hårtorken eller bränner mig på skinkan med plattången eller nåt ^^



fast bara en sista grej på tal om OS: OS är ju hur härligt som helst att se! Snyftfilm - släng dig i väggen!
när Anna Haag tog Silver och Anja Pärsson tog brons blev jag riktigt tårögd!
Snacka om patriotism på hög nivå! Blir så stolt över dem! :]
Bra underhållning där!!

och jag som lovat mig själv att skriva korta inlägg... de sket sig

Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: emelie

vad är det för nån föreställning? =)

2010-02-22 @ 10:52:54
URL: http://emeliiee.devote.se
Postat av: emelie

jaha så det är inte den dära michael jackson grejen? ;)

2010-02-22 @ 21:22:17
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0