kärleksmums

Tjena =)

Hjälp vilken dålig bloggare jag är!
Borde få pisk!!!.. detta är illa illa illa!

men men... jag gissar att jorden snurrat runt ändå ;)

Sedan jag var här sist har jag roat mig med att hälsa på kaplan och samhälls, leda världens bästa teatergrupp, kolla på Broken Ice(kalasbra), ätit massa godis, ätit glass, dansat schottis (stavning?:D) gymmat (liiiiiiitegrann),pluggat (alldeles för lite) spelat left4dead2 och dödat zombies med stekpanna, sett Knacka Först (kalasbra) och varit hos min underbara Daniel! (L)(L)(L)


...inte illa pinkat om jag frågar mig själv ;)

synd att det är så himla trist väder ute, annars hade jag varit riktigt i topp! =)
Kreataresan hade inte suttit helt fel nu.... - LÄNGTAR!!! =D

men nu äre nog dags att gå och sussa
SOV GOTT =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0