Bambi på hal is!

Superbra måndag! Har varit på ett skinande humör!
Idrotten var dock ett äventyr, jag var nog värre än Bambi på de där skridskorna!!!
Har aldrig förälskat mig i de där tortyrredskapen för fötterna,
de är tusen gånger värre än högklackat tycker jag!

Efter skolan for jag och Linnea på streetdance som sagt - och det var jättekul! =D
Trots att jag känner att min kropp saknar rätt mycket av både smidighet och teknik
så funderar jag på att fortsätta, övning ger färdighet! :) (hoppas jag)
Tove och Thess var förövrigt grymma ledare! =D

nu ska jag hurta upp till sängen och läsa lite engelskabok...
fattar inget av handlingen och har bara några veckor på mig att läsa ut så de är bara att sätta igång!


Gonatt! :)

fin låt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0