De hade mycket att säga, men vad vare dom sa? ;)

Tjosan!

Hade en kalasfin kväll igår då jag och Mathilda hälsade på Anna i Hjoggböle! =D
Blev kladdkaka, te, a clockwork orange (läskig!) massa prat såklart och både skratt och glädjetårar!
Något som det blev mindre av var sömn och mitt nyttighetslöfte, men de är sånt som kan hända! ;)

Egentligen började vi inte förrän klockan 12 men vi drog till gymmet så nu är min kladdkakeladdade kropp alldeles utmattad! xD


Peppar imorgon med TEATER och KLIPPNING finally! Mitt hår ser ut som en kyckling som blivit tuggad på...
Och på Fredag äre nu helt bestämt att jag ska till Burträsk! NICE! =D



Andreas Gegga! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0