Om du gillade det så skulle du ha satt en ring på det

först av allt ... ETT RIKTIGT STORT MAFFIGT GOTT NYTT ÅR TILL ALLA!
Hoppas ert 2010 blir precis lika bra som ni önskar! =)

Min nyårsafton började med mys hos älskling och slutade hos tokfina Soffe med en massa tjejer + arviiid!
Tack alla som var där! Ni är verkligen underbara och förgyllde min kväll! <3
Dock så åt jag tårta,kakor,fruktsallad,grädde osv som en besatt...!
Kommer nog svälla upp till en jabba the hut!
Men men... bara att acceptera att jag gillar mat! Får väl passa på att motionera någon gång så jag orkar :D


Om jag orkade just nu så hade jag summerat mitt hela 2009 och allt vad det innebär,
men det skulle ta lång tid! Så jag kan nog säga att det både hände bra och mindre roliga grejer som hör livet till!
Huvudsaken är att de bra stunderna klådde de dåliga med hästlängder! =D


Inför 2010 skulle jag vilja sätta upp mängders med löften, dock så vet jag att jag aldrig lyckas hålla dem,
så jag sätter istället upp vissa mål och strävar för att nå dit bara, typ. Och lyckas jag inte äre inte hela världen.
Men sådär i allmänhet så hoppas jag väl på att förvandlas till en bättre människa.
En sån där underbar medmänniska som sorterar mina sopor väl, käkar mindre godis, knaprar mindre på naglarna, lyfter på fläsket lite oftare och kanske blir lite tightare, blir en snällare dotter, en härligare polare och en helt fantastisk flickvän samt en snygg random som ler glatt åt dig då vi går förbi varann på stan osv osv!
Fast vem vill inte det? ;) Kanske blir jag en Ellan-deluxe, kanske inte?!
Förhoppningsvis är jag en glad Ellan genom detta år, och det är det som känns viktigast =)

Just nu är jag en väldigt glad ellan :)
Sitter och tittar på folk som dansar till beyonces "single ladies" xD Åhh de är så jävla roliga och framförallt grymma, som vågar bjuda på sig själv på det viset!



en av alla goingar! :D

Ha ett bra slut på er 1:a januari! adjööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0