boysboysboys

Tjenamors! =D

Igår var en riktigt härlig dag må jag säga!
Den börjades med att hälsa på glädjekanonen Jon i Stämningsgården! =D
Riktigt roligt var det! =D Jon du är verkligen en stjärna när det gäller att få en på gott humör! =D
Tack för en härlig dag! (Dock så kände jag verkligen av min brist på motion då vi gick runt hela Stämningsgården (kändes det iaf som) men de var bra att du drog med mig ut! (=)

Sen på väg hem från stan så svängde jag och pappa förbi Furuögrund och hämta upp min supersöta Danne! :)
Vi mýste på hela kvällen framför tvn och jag ville verkligen orka se matchen Sverige-USA men jag somna som en stock några minuter innan :] typiskt!
Sen tog vi en låååååååååååååång sovmorgon till klockan 3, gick upp och käka frukost och gick upp och la oss igen xD
Danne somna om och vad jag vet ligger han och sussar än så får gå och väcka honom och sen ska vi göra middag -
pizza! Jag kommer peppra den med ananas! :D




Yummmey!!!











Kommentarer
Postat av: Jennybennybus

Är det jon som bor i stensvedjan? brevid vattenfallet (A)?

2010-01-05 @ 18:40:29
URL: http://trolljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0