Karin Frida Johanna

,,,Vad äre för en da, vad äre för en dag?
Joo det är FRIDAS FÖDELSEDAG hurra hurra hurra! =D =D =D
Gratttis världens bästa lillasyster! <3
Nu är du en fjortis på riktigt ;)



du är vacker lillan (L)


Förutom att käka tårta och vara snäll med syrran så har jag spenderat början av dagen i stan,
var först på ledarkickoff med Stina och Jon, där jag tyvärr var tvungen att avsäga mig att leda den gruppen eftersom jag känner att jag inte kommer att ha tid! :( Trist men ibland måste man inse att tiden inte räcker till :/

Efter kickoffen gick jag på stan med sötStina en stund och jag hittade en massa grejer jag vill ha!
Skulle enkelt ha kunnat köpa upp hela stan om det inte är så att min plånka gapar tom :( Typiskt!
Dessutom skulle jag behöva klippa mig för jag ser ut som en rabiessmittad pudel på skallen och sätta in några nya slingor, en av dem lossnade igår då jag borsta håret!
Illa! Funderar på att sätta in svarta,bruna och orangea slingor nästa gång, lite som en tiger! (A)
Rawrr eller vad? ;)


ha en fin kväll sötingar :)

Kommentarer
Postat av: Lisette

Tack :DD

2010-01-09 @ 23:46:32
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jasi, världen är liten ibland ;) Nejmen hans storasyster Alva, är min kompis typ bästa vän och granne :D Malin :D

2010-01-10 @ 19:07:44
URL: http://trolljenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

RAAEWWR ! TigerElisa :D

2010-01-10 @ 19:08:25
URL: http://trolljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0