Keep shining!

Tjatjaa :)

Jäklar så hurtig jag är!
Har tusan rört på mig ikväll! :D

Därför så tycker jag att det passa perfekt att sätta sig här med en stor bit smaskig tårta nu!
Jag är ju nyttigheten själv ;)
Och när man ändå är igång så kan man ju lyssna och försöka fatta sångläxan...;


Något jag iaf fattar är att den är riktigt fin! :)
För vad skulle man göra om man inte hade någon vän?
Jag skulle nog hämta en spade och börja gräva, eller leta desperata likasinnade på facebook...?
Nä men skämt åsido!

Det finns så många underbara vänner och bekanta som gjort mig glad idag,
trots att jag egentligen var på pissigt humör så fick de mig att glömma det med sina härliga personligheter! :D
Hur nice är inte det, att omringas av en massa små solar hela dagarna? Det bästa är nog att jag inte orkar räkna upp dem här för de är så många!
Tack för att ni existerar och gör det på ert eget sätt! <3

nu ska mamma knåda mina axlar!

Sov gott och dröm sött :)



obs; Daniel är söt :]

Kommentarer
Postat av: Emma Isaksson

Jag har också haft låten i sångläxa:) Den är riktigt bra och jag fick den faktiskt som favorit låt där ett tag i början av sommaren!:)

2010-01-13 @ 17:52:43
URL: http://emmaaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0