Man kan inte både skita och hålla det kvar

Heyheyhey!

Jag slutade klockan 12 idag och så kommer det att fortsätta varenda torsdag hela våren! =D
Kalas!!!

När jag slutat gick jag och mumsiga Mathilda in till stan i det goa vädret och klockan 1 träffade jag Jenny på en fika på Lilla Marie! Så mysigt det va! Käkade både wienerbröd, blåbärspaj och saffranssemla så jag är fortfarande mätt! :] Kul att träffa henne och snacka massor om allt möjligt =D
Bara en vecka till teatern börjar, är nervöööös!

...tog 3 bussen hem och där åkte även danne så det var mysigt :]<3



Anna,Albin och Mathilda var på pose-humör! =D

Gammal bild på trött Jenny! =D


* Längtar till imorgon då vi börjar med EOS-kursen, vi ska vara i blandade grupper och jag hamnade bl.a med Jon:) Ska bli skoj att blanda klasserna och lära känna lite nytt folk :)
*Längtar INTE till morgondagens estetisk verksamhet redovisning... jag tror min pepp sprang och gömde sig i snön :(

gookväll

Kommentarer
Postat av: Stina

Hehe tack Ellan dig kan man alltid räkna med;)

Aja kanske hade uppskattat mer om vi pratat om Bethoven,Einstain eller någon annan av hennes nära bekanta.

2010-01-14 @ 18:04:23
URL: http://couloursoffashion.blogg.se/
Postat av: Felicia

eos kurserna är skit skoj:D

2010-01-16 @ 20:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0